* این چند روز خیلی تنبل شدم [برای نوشتن منظورمه] . روزهای نسبتا خوبی بود . اول اینکه باباحاجی،مامان حاجی به اتفاق یاس اومدن کرج. چند روز بعد محمد به همراه مامان و آبجی بزرگه و داداشم اومدن . حسابی جمعمون جمع بود ، هر چند من مرخصی نداشتم ولی با این وجود خوش گذشت . البته دوباره همه شون برگشتن و من ب عروس ِ جدیدم :)...
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 17:27